Lloret de Mar presenta la proposta d’inversió d’un milió d’euros per combatre els efectes de la COVID19

Aquesta inversió econòmica prové dels Pressupostos Participats i es presentarà al Consell Veïnal.

El Consell Veïnal del passat mes de juliol

Lloret de Mar presenta avui la proposta d’inversió d’un milió d’euros per combatre els efectes de la COVID-19. Aquesta elevada inversió econòmica prové dels Pressupostos Participats. Per aquest motiu, l’Ajuntament ha convocat el Consell Veïnal a les 18 hores.

Al darrer consell celebrat el passat mes de juliol es va aprovar per unanimitat cedir el milió d’euros que estaven destinats a executar els projectes més votats dels Pressupostos Participats.

L’emergència sanitària del coronavirus va fer que els representants veïnals decidissin destinar aquests diners a projectes de caire social com a mesura d’ajut i suport als col·lectius més vulnerables.

Després de presentar la proposta per part del consistori, elaborada per diferents departaments, el proper pas és portar la iniciativa en el ple municipal.

Lloret té més de 16.000 residents estrangers, el 38% de la població

La xifra absoluta creix respecte a l'any 2023, però el pes de la població estrangera es redueix.

L’Ajuntament estrena una nova Agenda d’Activitats virtual

El nou portal permet consultar de manera més àgil la programació del municipi i està disponible en quatre idiomes.

SOS Costa Brava i Aturem la C-32 demanen retirar el projecte de la prolongació de l’autopista

Ambdues plataformes consideren inconcebible que el Departament de Territori continuï impulsant el projecte.

Lloret acull més d’una vintena de rodatges durant el primer semestre de 2026

El Mundo Era Nuestro i l'episodi del Pla Seqüència amb Nina i Jordi Basté, són alguns dels projectes més destacats.