Mirem més enllà de Sant Esteve, en què a més de la quina del club hoquei i de natació, així com la funció dels Pastorets amb el Casal de l’Obrerà, l’endemà, 27 de desembre, obre portes el Parc de Nadal.
Es tracta d’una activitat que es recupera a Lloret, després d’uns anys de no fer-se. El parc, que s’ubica al pavelló de l’escola Pompeu Fabra, va adreçat a nens i nenes de fins a 12 anys. La regidora Lara Torres assenyala que «creiem que serà una activitat ben rebuda», amb inflables, jocs tradicionals, llits elàstics, circuit de karts, tallers de robòtica i d’impressió en 3D i un espai per a nadons de 0 a 3 anys. El gremi d’hostaleria col·labora amb el servei de bar.
El Parc de Nadal es posa en marxa el proper divendres, 27 de desembre, i s’allarga fins el dia 30. L’horari és d’11 a 14 hores i de 17 a 20 hores. L’entrada val 2 euros.


