Aquesta eina, de l’empresa Park4Dis, s’adreça tant als més de 800 residents amb targeta d’aparcament en aquestes zones, com a turistes amb problemes de mobilitat.
Aquesta app es troba present en més de 230 municipis, com el de Lloret. Mapeja les places reservades i marca la ruta per arribar-hi.
En l’actualitat, aquesta aplicació la tenen descarregada unes 1.500 persones. La qual està connectada amb la policia i permet informar sobre incidents en les places reservades a persones de mobilitat reduïda.
Afegim que a Lloret hi ha 225 places per a persones amb mobilitat reduïda i tenen permès l’estacionament gratuït i sense límit a les zones blanes. A més, en cas que no estiguin disponibles poden estacionar a les zones de càrrega i descàrrega amb el document acreditatiu un màxim de dues hores.
Amb aquesta eina, però, s’anirà un pas més enllà. L’aplicació, que ja està disponible a diversos països com Itàlia o Portugal, maparà les places reservades amb l’objectiu de millorar l’accessibilitat d’aquest col·lectiu.