Lloret ultima una llista amb hotels conflictius

Lloret de Mar ja té gairebé a punt una llista amb els hotels més conflictius de la destinació. Vol que la Generalitat els inspeccioni. El llistat el conformen una desena d'establiments que acumulen denúncies i que, segons fonts municipals, seran els primers en ser inspeccionats des de la Direcció General de Turisme.  Jordi Orobitg assegura […]

Lloret de Mar ja té gairebé a punt una llista amb els hotels més conflictius de la destinació. Vol que la Generalitat els inspeccioni. El llistat el conformen una desena d'establiments que acumulen denúncies i que, segons fonts municipals, seran els primers en ser inspeccionats des de la Direcció General de Turisme.

 

Jordi Orobitg assegura que farà arribar la llista ben aviat al govern català. És un dels temes que es van tractar divendres passat en la primera reunió de la comissió de seguiment del model turístic de Lloret, constituida arran dels aldarulls del passat mes d'agost.

 

El regidor evita parlar d'hotels conflictius. Assenyala que són els que “comporten incidències i denúncies”. Jordi Orobitg assegura que “no volem perjudicar a ningú, però no volem que ningú perjudiqui Lloret amb la imatge de tot s’hi val”.

 

Segons fonts municipals, la voluntat és marcar un calendari d'inspeccions que s'ha de mantenir en el temps. Es començarà pels hotels més conflictius i es continuarà amb la resta de locals. En qualsevol cas, aquestes inspeccions -afirma Jordi Orobitg- són una “alerta” per als empresaris que no fan bé les coses. Si no posen remei, “hi haurà sancions”.

 

Una altra proposta que es va posar damunt de la taula, i que encara s'ha de perfilar, és que els locals d'oci nocturn de Lloret es facin ells mateixos les inspeccions.

 

La trobada de la comissió es va dur a terme divendres passat. No hi va assistir cap membre de l'oposició, excepte Josep Cortès, el regidor no adscrit.

 

(Fotografia: Imatge avui de l'H TOP Gran Casino, un dels hotels que acumulen queixes i denúncies)

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.