Anna Carrión va finalitzar en la 23a posició a la Copa d’Europa Junior de Triatló, disputada el passat cap de setmana a la localitat portuguesa de Quarteira. La lloretenca va millorar la seva marca de la passada edició, en què va finalitzar en el 38è lloc.
La triatleta reconeix que no va tenir una bona actuació en la prova de natació, però es mostra satisfeta amb la reacció que va mostrar en bicicleta i cursa a peu.
Anna Carrión ja pensa en la pròxima cita. Serà la segona Copa d’Europa Júnior de la temporada, que se celebrarà a Melilla. Es tracta d’una competició important, que servirà per decidir quines esportistes aniran als Europeus. La segona Copa d’Europa de Triatló, a Melilla, es disputarà el pròxim 15 d’abril.
