Medalla de bronze per a Joel Arredondo, del Club Natació Lloret, en el Trofeu Sant Jordi, a Barcelona, que també ha estat la cinquena etapa del Circuit Català Absolut de Natació. A banda d’aquest podi, l’entitat lloretenca també ha aconseguit arribar a quatre finals.
El resultat més destacat va ser la tercera posició de Joel Arredondo, que li va suposar tornar a casa amb la medalla de bronze en la final absoluta dels 100 metres esquena. El nedador lloretenc va acabar per darrere d’Adrián Santos, del Club Natació Sant Andreu, i de Ion Mugika, del Bidasoa d’Irún.
L’entrenador del Club Natació Lloret, Joan Parra, explica que “aspiràvem a dues finals i n’hem aconseguit quatre, la més important va ser la dels 100 metres esquena amb una meritòria posició del Joel Arredondo”.
El Club Natació Lloret també va tenir representació en la final dels 100 metres lliure amb Joel Arredondo i en la dels 100 metres braça amb Xhoel Abazi i Guillem Pedrero.
