Mercè Herrera: «El món dels mediadors d’assegurances està molt masculinitzat»

La lloretenca és la primera dona en convertir-se en presidenta del Col·legi de Mediadors de Girona i un dels objectius serà incrementar la presència femenina al sector.

Mercè Herrera al seu despatx
Mercè Herrera
Mercè Herrera: «El món dels mediadors d’assegurances està molt masculinitzat»
00:00

La lloretenca Mercè Herrera és la primera dona que agafa el càrrec de presidenta del Col·legi de Mediadors d’Assegurances de Girona, un dels més potents de tot l’estat. De fet, és la primera dona en ocupar un càrrec de presidència en els col·legis de mediadors tot Catalunya.

En aquest sentit, un dels seus objectius és incrementar la presència de dones. De moment, aquest mandat han passat a ser tres dones a la comissió permanent del col·legi, on durant els últims deu anys estava ella sola.

“És un món molt masculinitzat: sol haver-hi moltes dones en tasques molt administratives i alguna tècnica, però realment la dona en un alt nivell és una minoria”

Mercè Herrera

Mercè Herrera vol seguir el llegat que li ha deixat Jordi Triola i un dels objectius principals serà lluitar contra la mala praxi, que assegura que n’hi ha molta.

“Volem lluitar contra la mala praxis professional, que per desgràcia ens afecta molt”

Mercè Herrera

La lloretenca encapçalarà l’organisme durant els propers quatre anys, amb Xavier Curós i Joan Nogué com a vicepresidents.

El Panxos, 30 anys com a referent de la cuina mexicana a Lloret de Mar

L'emblemàtic restaurant familiar ha rebut aquest dilluns el reconeixement del gremi i l'Ajuntament.

Els restaurants de Lloret alerten de la manca de personal qualificat en plena temporada turística

El sector assenyala que té dificultats per trobar cambrers, cuiners i altres perfils, mentre aposta per apujar sous i altres millores laborals.

Lloret de Mar supera per primer cop les 900 compravendes anuals i impulsa el mercat immobiliari de la Costa Brava

El municipi registra un augment del 16,1% en les operacions durant el 2025.

Un fons d’inversió compra 15 milions d’euros del deute de Guitart Hotels

L'empresa assegura que aquesta operació no afectarà ni als clients ni als treballadors.