Meritori tercer lloc del Club Escacs Lloret a la Lliga Catalana d’Escacs

Es tracta del torneig per equips més important de l'any i, tot i que l'objectiu era aconseguir la permanència, el club ha aconseguit la tercera posició.

Toni David
Meritori tercer lloc del Club Escacs Lloret a la Lliga Catalana d’Escacs
00:00

El Club d’Escacs Lloret ha tancat la Lliga Catalana d’Escacs amb un meritori tercer lloc. Es tracta del torneig per equips més important de l’any, que s’ha dut a terme de gener a març, amb una competició cada setmana de vuit jugadors per equip.

El president del Club d’Escacs Lloret, Toni David, destaca que és un molt bon resultat, ja que l’objectiu era poder mantenir la categoria de Primera Provincial. “Aquest èxit inesperat considero que és una mostra de la bona feina que s’està fent des del club, per part de la junta i dels socis”, opina Toni David.

“Tot i que l’objectiu inicial que ens plantejàvem era aconseguir la permanència, hem aconseguit un meritori tercer lloc”

Toni David
3s classificats de la provincial de Girona (Club Escacs Lloret)
3s classificats de la provincial de Girona (Club Escacs Lloret)

A més a més, per a Toni David és important que l’equip amb què han participat al torneig és molt jove i confien en seguir sumant bons resultats en les competicions individuals i, fins i tot, lluitar pel títol i l’ascens la temporada vinent.

“Destacar que enguany teníem un equip molt jove i amb molt de potencial de futur”

Toni David

Toni David aprofita també per convidar a tothom que vulgui jugar a escacs a contactar amb el club. Per tant, si algú té ganes de jugar a escacs pot contactar amb el Club d’Escacs Lloret a través de les seves xarxes socials.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.