25 C
Blanes

Més de 400 persones, vingudes fins i tot del Japó, en un torneig internacional de waterpolo

El campionat, que organitza l'associació Be Water My Friend, comença avui a la piscina municipal de Lloret.

L'equip japonès que participa al torneig, acabat d'arribar a Lloret
L'equip japonès que participa al torneig, acabat d'arribar a Lloret
Jordi Seitó

A partir d’avui i fins aquest divendres es duu a terme a la piscina municipal de Lloret un torneig internacional de waterpolo. Ha mobilitzat més de 400 persones, vingudes fins i tot del Japó, a més d’Itàlia, Hongria, Sèrbia i d’arreu d’Espanya.

Es tracta del quart campionat que munta l’associació Be Water My Friend, que repeteix estada a la vila. Un dels organitzadors, Jordi Setó, assenyala que mentre que en altres edicions han portat les categories infantil i cadet, aquest cop aposten per la categoria júnior, tant masculina com femenina. Subratlla que “per primera vegada es fa un torneig d’àmbit internacional amb aquesta categoria”.

Setó afegeix que els jugadors tenen un màxim de 17 anys i que oferiran un bon espectacle esportiu aquests dies, ja que el waterpolo és “un esport de contacte molt competitiu”. Hi haurà partits al llarg d’aquesta setmana, cada dia, de forma ininterrompuda des de 9 a les 21 hores. Cada partit dura uns 45 minuts.

Com a organitzadors, l’associació Be Water My Friend es va muntar per “promocionar el waterpolo -un esport molt arrelat a Catalunya- en les categories base”.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.