Més d’un centenar de participants al Campionat de Catalunya Júnior, disputat al pavelló del Molí

El president de la Federació Catalana d'Esgrima, Miquel Ojeda, s'ha mostrat molt satisfet per haver escollit Lloret com a seu d'aquest certamen.

Yannis Ferrer i Miquel Ojeda
Més d’un centenar de participants al Campionat de Catalunya Júnior, disputat al pavelló del Molí

00:00



El pavelló del Molí ha acollit aquest diumenge el Campionat de Catalunya Júnior d’esgrima. A la cita s’han congregat més d’un centenar de participants, tots ells menors de 20 anys.

Lloret ha estat representat amb dos esportistes: Alan Barberà i Ismael Amor del Club d’Esgrima Costa Brava, de recent creació. La seva presidenta, Yannis Ferrer, entoma aquesta prova com a una oportunitat per agafar més experiència en competició.

Un dels combats d’aquest diumenge (NRLL)

Aquesta és la primera vegada que la vila acull un esdeveniment d’esgrima d’aquesta magnitud. El president de la Federació Catalana d’Esgrima, Miquel Ojeda, s’ha mostrat molt satisfet per haver escollit Lloret com a seu d’aquest certamen.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.