24.4 C
Blanes

Miguel Molina, campió de les Blancpain Endurance amb el seu equip de Ferrari

José Luis Blanco va ser el més ràpid de la Run Festival de Tossa de Mar. També cal destacar la victòria en futbol, que permet mantenir la categoria.

Miguel Molina, al podi
Miguel Molina, al podi
Miguel Molina, José Luís Blanco, Albert Batllosera, Claudio Pappalardo

Miguel Molina es proclama campió de les Blancpain Endurance. El pilot lloretenc va ser el guanyador a bord del Ferrari 488 GT3, amb els seus company d’equip: Mikhail Aleshin i Davide Rigon. Després de gairebé tres anys a prop de guanyar, la victòria ha arribat quan menys s’ho esperaven. Un triomf que permet a l’equip estar a la lluita pel campionat, segons a un punt del primer. L’escuderia va aconseguir remuntar el desè lloc amb el què començava la prova i va obtenir la victòria, amb 2,6 segons d’avantatge del Lamborgini de Franck Perera, Phil Keen i Giovanni Venturini. La setmana que ve, Molina torna a córrer al Canadà.

Seguim parlant de victòries. En aquest cas, en atletisme, amb José Luis Blanco. El corredor de La Sansi va ser el més ràpid de la Run Festival de Tossa de Mar i va obtenir un temps de 16 minuts i 45 segons. El lloretenc es va escapar en solitari en el segon quilòmetre i no va tenir oposició, tot i l’exigència del recorregut. L’atleta es mostra satisfet amb el seu primer lloc i explica que ja pensa en la preparació per la temporada dels 3.000 obstacles.

Parlem ara de la victòria del Club de Futbol Lloret, que es va imposar per 0-1 al Girona “C”, en la 32a jornada de la Primera Catalana. És un triomf que fa que l’equip aconsegueixi la permanència matemàtica a la categoria. Els lloretencs es van imposar amb un gol d’Adrián Expósito, en el minut 6 del partit. Tot i que els rivals van buscar amb insistència l’empat, l’equip d’Albert Batllosera va saber patir per mantenir el triomf. El mateix entrenador destaca que el triomf els assegura la permanència i la possibilitat de mirar a posicions més elevades.

El Club de Futbol Lloret celebrant la permanència (CFLL)

Una altra victòria que ha deixat la jornada ha estat la del Club Unió Futbol Sala Lloret, que es va imposar al Pineda de Mar per un marcador de 2-1. Els homes de Joaquín Hernández van començar per darrere en el marcador, però van ser capaços de remuntar en el segon temps, amb els gols de Marcos Bautista i Ayoub Mouka. Acaben la jornada cinquens, amb 44 punts.

El Club Unió Futbol Sala Lloret després del partit (CUFS Lloret)

També en futbol sala, el Lloret Esportiu va empatar a 3 a casa contra el Vall-llobrega. L’equip de Jaume Joseantonio, que és setè amb 12 punts, va aconseguir rescatar un punt en els últims instants. Els gols lloretencs van ser obra d’Anas Mahdati, per partida doble, i Fouad Ben-Jelali.

La part negativa de la jornada ha arribat pel Club Volei Lloret, que ja és matemàticament equip de Segona Divisió. Les lloretenques van caure derrotades per 0-3 contra l’Olot. El primer període va ser molt igualat però el van perdre per 23-25. En el segon, més contundència de les rivals, amb un 14-25. Ja en el tercer, les olotines van tancar el partit amb un 22-25. L’entrenador de l’equip, Claudio Pappalardo, considera que no van afrontar la cita amb la mentalitat adient.

I acabem explicant que el Bàsquet Lloret va perdre a la pista del Porqueres, per un marcador de 60-51. Derrota de 9 punts de les jugadores de Marc Ciurana, que acaben la jornada en el sisè lloc de la classificació, amb 40 punts.

Contingut per a tu

Pau Martínez, millor treball de recerca de Catalunya de Farmàcia als premis UB-Santander

El treball estudia l'estalvi que hi pot haver en la dispensació de medicaments en dosis unitàries.

Crida perquè tothom doni sang aquest dijous i divendres a Lloret

Les pluges intenses de fa uns dies van obligar a suspendre campanyes arreu de Catalunya i per això es fa una crida especial que permeti compensar-ho.

Bakr El Asri campió de Catalunya dels 3.000 metres obstacles per 5a vegada

L'atleta s'ha proclamat campió de Catalunya sub20 aquest diumenge, a Sabadell.

L’assaig del Ball de Plaça amb la mainada es farà a la Plaça de la Vila, dissabte

El pati de l'Erol, on es feia fins ara, havia quedat petit i s'ha decidit fer-ho directament a la Plaça de la Vila.

‘La traviata’ es projectarà al Teatre de Lloret mentre es representa al Teatro Real

El teatre madrileny organitza aquest dissabte una projecció simultània de l'òpera de Verdi a municipis d'arreu de l'Estat, per celebrar el seu 10è aniversari.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Sardanes a Lloret, Blanes i Tossa – 13 Juliol 2025

Primer programa de l'edició d'estiu, amb en Jordi Rocas presentant una selecció de sardanes dedicades a l'estiu. En la segona hora, tenim la selecció de sardanes preparada per Josep Tibau, en exclusiva per a Lloret de Mar, Blanes i Tossa, tot gaudint de la música de cobla. Si teniu alguna consulta o petició podeu trucar directament al 649 90 41 55. Sardanes de la primera hora Cant d'estiu de Max Havart. Rosada d'estiu d'Antoni Català. Raig de sol d'un blau estiu de Jordi Paulí. Festa d'estiu...