El pilot de Lloret de Mar Miguel Molina ha aconseguit aquest cap de setmana el primer podi de la temporada al Mundial de Resistència. El lloretenc ha finalitzat tercer a les 6 Hores d’Spa, disputades al circuit d’Circuit de Spa-Francorchamps. Molina, compartint volant amb Antonio Fuoco i Nicklas Nielsen al Ferrari número 50, va completar una cursa molt competitiva, tot i veure’s superat pels dos BMW, que van aconseguir un inesperat doblet.
Després de les dues primeres curses del campionat, l’equip de Molina ocupa la sisena posició de la classificació amb 23 punts. En constructors, Ferrari és tercer amb 42 punts, a 17 del líder, BMW. La pròxima gran cita del calendari seran les mítiques 24 Hores de Le Mans, a França.
El Club Hoquei Lloret continua líder
En hoquei patins, el Club Hoquei Lloret va superar el Club Patí Vic per 0-2 en la penúltima jornada de l’OK Lliga Plata. Els homes de Manel Díez van resoldre el partit a la segona meitat amb gols de Víctor Crespo i Adrià Farré. Tot i la victòria, el Lloret haurà de jugar-se el títol i l’ascens en l’última jornada perquè el Club Patí Manlleu també va guanyar el seu partit. El conjunt lloretenc es manté líder amb 44 punts, només un més que el Manlleu.
El CF Lloret manté viu el somni del playoff
En futbol, el Club de Futbol Lloret va derrotar la Unió Esportiva Figueres per 2-1 a la Primera Catalana. Els lloretencs es van avançar al minut 8 amb un gol de Marco Cabrera després d’una assistència de Marc Fernández. A la segona part, Marc Marí va fer el 2-0, novament amb passada de Marc Fernández. Tot i que el Figueres va retallar distàncies al tram final, el Lloret va saber mantenir l’avantatge i continua tercer amb 53 punts, mantenint opcions d’entrar al playoff d’ascens.
Derrota de la Juventus Lloret
També a Primera Catalana, la Juventus Lloret va caure al camp del Esport Club Granollers per 2-1. Els vallesans es van avançar amb un gol d’Iván Pérez al minut 35. A l’inici de la represa, Adriano Carvalho va empatar per als lloretencs, però novament Iván Pérez va donar la victòria al Granollers al minut 72. La Juventus tanca la jornada cinquena amb 43 punts.
Cara i creu per al Bàsquet Lloret
En bàsquet, el sènior masculí del Bàsquet Lloret va perdre davant el Club Bàsquet Samà Vilanova per 72-77 en la jornada 27 de la Supercopa de Catalunya de bàsquet. Els lloretencs van quedar condicionats per un primer parcial molt desfavorable de 9-26 i, malgrat la reacció posterior, no van poder capgirar el marcador. L’equip és novè amb 39 punts.
En canvi, el sènior femení sí que va sumar una nova victòria a la Primera Catalana femenina de bàsquet després de superar el seu rival per 59-64. Es tracta de la segona victòria consecutiva de les lloretenques, que ocupen també la novena posició amb 35 punts.
