Miquel Molina, cinquè de la seva categoria a les 24 hores de Le Mans

La seva millor actuació ha estat en els relleus de la nit, en els quals ha arribat a col·locar-se en la primera posició de la seva categoria durant alguns minuts.

El cotxe de Miquel Molina

Miquel Molina ha finalitzat en el cinquè lloc de la categoria GTE Pro en les 24 hores de Le Mans. El pilot lloretenc, que debutava a la mítica prova, ha aconseguit, a més, finalitzar en el 22è lloc de la classificació general. Ho ha fet amb l’equip Ferrari. Els seus companys han estat l’italià Davide Rigon i el britànic Sam Bird.

Era la primera experiència de Molina en aquesta competició i s’ha convertit en el 36è corredor de l’estat espanyol que participa en aquesta cursa. En declaracions a diferents mitjans de comunicació, ha assegurat estar content amb haver acabat la prova però ha reconegut que esperava finalitzar en millors posicions.

La seva millor actuació ha estat en els relleus de la nit, en els quals ha arribat a col·locar-se en la primera posició de la seva categoria durant alguns minuts.

Les 24 hores de Le Mans han arribat, enguany, a la 85a edició. El cotxe guanyador ha estat el Porsche, pilotat pels neozelandesos Brendon Hartley i Earl Bamber i l’alemany Timo Bernhard.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.