Mireia Hernández: “Estic complint somnis i estic molt orgullosa de dir que soc subcampiona del món”

Amb la medalla de plata a les mans, hem pogut conversar amb la Mireia per valorar tot el que ha viscut els últims dies.

Mireia Hernández, amb la medalla de plata
Mireia Hernández
Mireia Hernández: “Estic complint somnis i estic molt orgullosa de dir que soc subcampiona del món”
00:00

Contenta i orgullosa de la feina feta, però encara paint tot el que ha passat. Així se sent Mireia Hernández, subcampiona del món de natació artística en la modalitat de duet mixt lliure. La lloretenca, de 21 anys, va aconseguir la medalla de plata al Mundial de Doha, al costat del seu company de duet, Dennis González.

Ella mateixa explica que ha necessitat uns dies per poder analitzar tot el que va viure durant el campionat, però les valoracions són més que positives.

“Estic feliç i orgullosa, sobretot, de l’equip que hem format i de com hem aconseguit lluitar tots per un mateix objectiu”

Mireia Hernández

L’objectiu de la medalla de plata es va assolir després d’una forta decepció, quan en la modalitat de duet mixt tècnic van rebre una penalització que els va deixar a només tres punts de la medalla i es van haver de conformar amb el quart lloc. Amb pocs dies, el duet es va haver de sobreposar i tornar a l’aigua amb l’energia i la concentració suficients que els van permetre obtenir la medalla de plata en el duet mixt lliure.

“Hem quedo amb tot el progrés d’aquests dies fins arribar a l’altra final, que amb la medalla en si”

Mireia Hernández

Tot i les bones valoracions de com ha anat el campionat, la Mireia no dubta gens en afirmar que confia en què un dia pot arribar la medalla d’or.

“Realment crec que podem aconseguir la medalla d’or, confio molt amb el treball que s’està fent, amb les persones amb qui treballo al costat i entrenem cada dia per ser els millors”

Mireia Hernández

Amb en Dennis, fa molt poc que competeixen junts, però la compenetració és excel·lent des del primer moment.

“No fa ni un any que competim junts amb en Dennis i la veritat és que és una persona súper fàcil amb qui treballar i ens entenem súper bé”

Mireia Hernández

Després d’uns dies de repòs, la Mireia ja ha tornat als entrenaments amb ganes de seguir sumant mèrits. De moment, sembla que té corda per temps.

“Sempre dic que, fins que em valgui la pena tot l’esforç que faig, seguiré endavant”

Mireia Hernández

A banda de l’exigència que suposa la natació artística d’elit, la Mireia està cursant la carrera de Medicina.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.