L’atleta Àngel Mullera continua la seva carrera esportiva preparant-se per participar diumenge al Campionat d'Espanya que es disputa a Pamplona. Una prova a la que l’esportista afirma arribar en forma i amb moltes ganes de guanyar-la. Correrà als 3 mil metres obstacles en la que és la darrera cursa d’aquesta temporada amb l’objectiu d’aconseguir la millor posició possible.
Després de tot el que va passar als Jocs Olímpics, Àngel Mullera té ganes de demostrar el que pot fer a la pista. Ell mateix explica que va baixar l’intensitat dels seus entrenaments per tota la pressió rebuda, però al tornar de Londres va fer-ho amb ganes de preparar aquest campionat.
Àngel Mullera participarà diumenge en el campionat d'Espanya que se celebra a Pamplona en la prova dels 3 mil metres obstacles després d’haver guanyat diumenge passat a la milla de Sant Antoni de Calonge.
Declaracions d'Angel Mullera.
