Dissabte a la tarda, a les set, convoquen a tots els joves de Lloret a una reunió al Puntet, on assistirà el regidor de Joventut, Ignasi Riera. Un dels objectius de la trobada serà definir quina relació ha de tenir amb l'Ajuntament la nova entitat, que serà independent. Una membre, Natàlia Grifé, exposa que el consell no estarà vinculat a cap partit polític.
En la reunió de demà també està previst elaborar els estatuts i, sobretot, escoltar les diferents opinions de totes les persones que hi participin. La trobada està oberta a tothom i Grifé, tot i que reconeix que és difícil mobilitzar els joves, anima a tothom a assistir-hi.
Per ara hi ha una vintena de joves que formen part de la nova plataforma. Demà faran la tercera reunió, en aquest cas amb la presència del regidor de Joventut, Ignasi Riera. Serà a les set de la tarda al Puntet.
