Obert el termini per presentar eslògans per commemorar el 25N

L'Aurora ha convocat la 13a edició del concurs per escollir la frase que presidirà tots els actes de commemoració del Dia Internacional Contra la Violència Masclista.

La urna instal·lada a la Biblioteca
Conxa Alférez
Obert el termini per presentar eslògans per commemorar el 25N
00:00

L’Aurora ja ha obert el termini per presentar eslògans al concurs de frases que organitza cada any per commemorar el 25-N, Dia internacional contra la violència masclista.

Aquesta serà ja la 13a edició del certamen, que està obert a totes les persones a partir de 14 anys. Com sempre, s’han instal·lat urnes a la Biblioteca i als instituts, ja que la majoria de participants són adolescents. Un fet que enorgulleix molt les dones de l’Aurora, ja que és en l’educació on s’han de treballar valors com el respecte i la igualtat.

“Que els nois joves treballin i facin un eslògan pensant contra la violència i per la igualtat és molt important, perquè dins de l’educació és on es van formant els caràcters”

Conxa Alférez

El termini per participar al concurs d’eslògans pel 25-N està obert fins al 8 de novembre. Les frases es poden entregar a les urnes o bé per correu electrònic a auroralloret@gmail.com. Recordem que cal indicar el nom i un número de telèfon.

La frase guanyadora serà l’eslògan que s’utilitzarà per commemorar el Dia Internacional contra la Violència Masclista a Lloret aquest 2021.

Obertes les inscripcions als cursos i activitats dels Centres Cívics

L’oferta inclou noves propostes d’informàtica i intel·ligència artificial, a més dels cursos habituals.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.