14.3 C
Blanes
Óscar Prieto a la banqueta del Palamós

Óscar Prieto renova com a segon entrenador del Club Futbol Lloret

També seguirà, una temporada més, el lloretenc Àlex Bertran, com a preparador físic.

Óscar Prieto a la banqueta del Palamós

Darreres Notícies

Óscar Prieto serà l’ajudant, una temporada més, d’Albert Batllosera en el Club de Futbol Lloret. Enguany ha fet tasques de segon entrenador en el tram final del campionat i, el pròxim curs, seguirà formant part del cos tècnic de la primera plantilla.

El vidrerenc, de 42 anys, destaca que una de les claus per a la seva renovació ha estat la bona relació que l’uneix a Albert Batllosera.

Óscar Prieto compta amb una llarga experiència com a entrenador, en categories de base i amateur. En els últims anys, ha estat l’entrenador de la Vidrerenca, el Can Gibert i el Bescanó. El passat curs, abans d’arribar al Lloret, va ser segon entrenador en el Palamós de la Tercera Divisió.

La continuïtat de Prieto no és l’única en el cos tècnic. També seguirà, una temporada més, el lloretenc Àlex Bertran, com a preparador físic.

Més notícies

spot_img

Darreres Notícies

El + Vist