L'actor lloretenc Paco Moreno espera amb impaciència l'estrena avui divendres de ‘[Rec] 3’. És un dels actors que intervé en l'última pel·lícula de la saga que ha situat Paco Plaza i Jaume Balagueró com a referents del gènere del terror.
En aquesta ocasió, els principals ingredients són la sang, l'acció i l'humor. Una barreja explosiva que es combina amb la història d'amor dels protagonistes de la cinta.
L'argument gira al voltant dels actors Leticia Dolera i Diego Martín, que interpreten una parella de nuvis que, el dia de la seva boda, s'han d'enfrontar a algunes dificultats que no tenien previstes. Paco Moreno, que interpreta el millor amic del protagonista, afegeix que “tot acaba amb un bany de sang, és com una tragèdia grega”.
Després de la bona rebuda que van tenir les dues primeres parts de [Rec], s'espera que aquest darrer episodi -produït per Filmax- sigui també tot un èxit. Si bé es mantenen “la temàtica de zombies”, hi ha algun canvi formal que pot sorprendre més d’un espectador.
‘[Rec] 3’ no és l'únic projecte cinematogràfic de primera fila on intervé Paco Moreno. Acaba de finalitzar el rodatge de ‘El cuerpo’, un thriller amb José Coronado i Belén Rueda que s'ha d'estrenar a finals d'any.
La propera pel·lícula on veurem l'actor lloretenc és ‘The Pelayos’. Recrea la història real d'una família que va idear un mètode per guanyar als casinos. La major part es va rodar a l'equipament de la vila. El film -que inaugurarà el Festival de Màlaga- s'estrena el 27 d'abril.
(Fotografia: poster de la tercera part de [Rec])
