Àngel Mullera torna a ser notícia perquè segons publica el Punt Avui, els diaris Marca i As van pressionar ahir perquè l’atleta quedi fora dels Jocs Olímpics. Els dos diaris van demanar al Consell Superior d’esports i al COE (Comitè Olímpic Espanyol) que impedissin que el lloretenc participi demà a la prova dels 3 mil metres obstacles.
Per la seva banda, el secretari d’estat per l’esport, Miguel Cardenal, va declarar a Ràdio Marca que Mullera no és innocent i recorda que va intercanviar correus amb un personatge que li proposava dopar-se.
Així doncs la pressió del Consell Superior d’esports obligarà avui el comitè de competició de la federació espanyola a fer una última reunió per prendre una sentència definitiva. Malgrat tot, aquesta decisió hauria de ser favorable a l’atleta perquè la federació internacional ha avançat que no permetrà inscriure cap altre atleta que no sigui Mullera.
Per altra banda el Punt Avui també publica unes declaracions de l’alcalde de Lloret de Mar, Romà Codina, que qualifica el que està passant amb Àngel Mullera de cacera de bruixes.
Foto : Carles Colomer – Diari de Girona
