Lloret de Mar acull aquest dissabte la primera prova de resistència de Bicicletes Tot Terreny o BTT. L’organitza la penya ciclista i el seu president, Raúl Gallego, ha explicat que la prova planteja el repte de fer un recorregut força dur, d’uns tres quilòmetres. Tot i així, matisa que es pot fer individual, en parelles o en grups de tres. El circuit es farà a la zona del passeig de Cúllar i serà circular.
Tot i que es recomana als participants que hagin entrenat amb la bicicleta, la prova és apta per a persones des de 14 anys fins als 60, aproximadament. Les inscripcions ja estan tancades i hi participaran un total de 82 ciclistes. Entre tots ells, només una noia.
La competició començarà a les tres de la tarda d’aquest dissabte. En acabar la cursa, tots els participants rebran menjar, beguda i un petit obsequi.
