Rafel Beltrán tornarà a la competició de culturisme professional a finals d’any

El lloretenc ha dedicat els últims mesos a obrir el seu propi gimnàs, el Muscle Beach.

Rafel Beltrán
Rafel Beltrán tornarà a la competició de culturisme professional a finals d’any
00:00

Rafel Beltrán ha tornat als entrenaments intensos amb l’objectiu de tornar a competir en el món del culturisme professional a partir de l’octubre.

Tal com explica el mateix, el primer objectiu és recuperar la forma, amb entrenaments sis dies a la setmana i una mitjana d’entre una hora i mitja i dues hores diàries.

«Vull aconseguir un aspecte competitiu per poder afrontar una sèrie de campionats que començarem al mes d’octubre, més o menys»

Rafel Beltrán

Els últims mesos va deixar una mica de banda l’entrenament d’alt nivell per obrir les portes del seu propi gimnàs, el Muscle Beach, ubicat a la carretera de Vidreres (al costat de la rotonda que va a la urbanització Mas Romeu). I allà és, precisament, on fa els seus entrenaments.

«Tinc la sort de fer la preparació al meu gimnàs, però no només és un espai per a competidors, sinó que es poden practicar altres disciplines, com el Powerlifting o el Cross Training»

Rafel Beltrán

Per a Rafel Beltran és molt important entrenar-se per tenir un bon estat físic, però també una bona salut mental.

«Penso que és més important, fins i tot, el que t’aporta a nivell psicològic: veure’s bé a un mateix et dona una autoestima i una seguretat que, al final, repercuteix al teu entorn a nivell social i laboral»

Rafel Beltrán

Rafel Beltran, per tant, tornarà a la competició el tercer trimestre d’aquest any.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.