Samba i bosanova al cicle Fenals de Música amb Ana Rossi i Ramiro Pinheiro

Tots dos artistes pujaran a l’escenari amb tres músics més, per formar un quintet que interpretarà cançons evocadores del Brasil, avui dijous (22 hores) a la platja de Fenals. El concert és gratuït.

Ana Rossi i Ramiro Pinheiro

Ana Rossi
Samba i bosanova al cicle Fenals de Música amb Ana Rossi i Ramiro Pinheiro

00:00



Un duet format per la cantant argentina Ana Rossi i pel guitarrista brasiler Ramiro Pinheiro. Aquesta és la proposta per avui dijous, en una nova sessió del cicle Fenals de Música.

Tots dos artistes pujaran a l’escenari amb tres músics més, per formar un quintet que interpretarà cançons evocadores del Brasil. Hi haurà peces de compositors com Chico Buarque, Antonio Carlos Jobim o Caetano Veloso. La vocalista Ana Rossi ha explicat que el repertori d’aquesta nit constarà de música popular brasilera, de samba i bosanova.

A banda de Rossi i Pinhero, l’agrupació la formen el trompetista Álvaro Monfort, el baixista Martín Laportilla i el bateria Nicolás Correa. Tots cinc compten amb una llarga trajectòria i han estat presents als principals festivals i sales de concerts de Barcelona.

La cita és avui dijous, a les deu de la nit, a la Platja de Fenals. L’entrada és gratuïta.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.