Santa Cristina podria guanyar la Lliga Catalana de Llaguts en masculí i femení

Les noies són primeres a dos punts de Capgrossos després de guanyar a Cambrils i els nois mantenen la primera posició a vuit punts de Cambrils.

Anna Rosa Bou i Pepe Colls
Santa Cristina podria guanyar la Lliga Catalana de Llaguts en masculí i femení

00:00



El club Rem Santa Cristina és líder de la Lliga Catalana de Llaguts, tant en sènior femení com masculí. Les noies encapçalen la classificació a només dos punts de Capgrossos de Mataró després de guanyar la regata d’ahir a Cambrils. Els nois, en canvi, es van haver de conformar amb un tercer lloc que els permet mantenir la primera posició a vuit punts de Cambrils. Anna Rosa Bou, de Santa Cristina, assegura que estan molt contents i que aquest diumenge ho donaran tot a Lloret.

I és que la lliga es tancarà amb la regata d’aquest diumenge, dia 4, aquí Lloret, organitzada per Pescadors. Precisament, aquest és l’altre club de Lloret que participa a la lliga, tot i que el president, Pepe Colls, reconeix que els falten vogadors en les categories absolutes i això els ha impedit poder participar a totes les regates.

En les categories de base, tant Pescadors com Santa Cristina són optimistes i creuen que els seus vogadors apunten maneres, ja que aquest diumenge esperen aconseguir diversos podis. Pescadors lidera el juvenil femení i el cadet masculí, en els dos casos a sis punts dels segons classificats, mentre que Santa Cristina i Pescadors es disputaran aquest diumenge la tercera posició de la categoria infantil, ja que només els separen dos punts.

A banda de la lliga regular, cal afegir que els equips també es preparen pel Campionat de Catalunya que, aquest any, tindrà lloc a Deltebre el cap de setmana del 17 i 18 de setembre.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.