Sarsuela de primera

Una antologia amb el bo i millor del gènere de la sarsuela. Aquest serà l'espectacle que obrirà diumenge, en el teatre de Lloret, un cicle dedicat a la música clàssica.  L'actuació va a càrrec dels Amics de l'Òpera de Girona. Una formació constituïda dos anys enrere, que es dedica a divulgar la lírica arreu del territori, […]

Una antologia amb el bo i millor del gènere de la sarsuela. Aquest serà l'espectacle que obrirà diumenge, en el teatre de Lloret, un cicle dedicat a la música clàssica.  

L'actuació va a càrrec dels Amics de l'Òpera de Girona. Una formació constituïda dos anys enrere, que es dedica a divulgar la lírica arreu del territori, a través de xerrades i concerts. Diumenge els tindrem a Lloret, segons la presidenta de l'entitat, Maite Mer.   

Els Amics de l'Òpera de Girona han donat a conèixer recentment aquest espectacle dedicat a la sarsuela, que diumenge representaran en el teatre. Hi haurà peces molt conegudes, que faran les delícies dels aficionats al gènere.   

Tot i que a priori l'antologia de la sarsuela interessarà més aviat a un públic de certa edat, la veritat és que l'actuació es recomana a tothom, fins i tot als turistes.    

És la primera vegada que el teatre de Lloret programa un cicle de música clàssica. Els tres concerts van a càrrec dels Amics de l'Òpera de Girona. Oferiran l'antologia de la sarsuela, música barroca i música catalana. El primer espectacle és aquest diumenge, a partir de les 7 de la tarda.

Les entrades valen 10 euros i es poden comprar al Museu del Mar, al web del teatre, o el mateix dia, a taquilla.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.