25 C
Blanes

Segona victòria de la temporada del Club Hoquei Lloret masculí

L’equip femení del Club Hoquei Lloret, en canvi, va encaixar una derrota davant del Reus (2-5).

Xavi Pérez, durant el partit (Club Hoquei Lloret)
Xavi Pérez, durant el partit (Club Hoquei Lloret)
Xavi Albet i Josua Pérez

El Club Hoquei Lloret va aconseguir la segona victòria de la temporada. Va ser davant del Rochapea, per un contundent 6-1, en la sisena jornada de l’OK Lliga Plata. Els golejadors lloretencs van ser Aleix Pastor, per partida doble, Pau Castells, Marc Font, Marc Montilla i Pau Palacín.

Els homes de Xavi Albet van marxar al descans amb un 3-0 favorable i van saber administrar aquest avantatge, amb tres gols més en la represa, assegurant la segona victòria de la temporada davant del cuer de la competició. L’entrenador explica que van tenir el partit controlat en tot moment.  

“Vam començar bé, als 5 minuts ja anàvem 2-0, vam saber estar en tot moment en el partit i vam dominar totes les situacions, és una victòria que ens ajuda a seguir creixent”

Xavi Albet

Amb aquest triomf, el Club Hoquei Lloret puja al novè lloc de la classificació, amb 6 punts.

L’equip femení del Club Hoquei Lloret, en canvi, va encaixar una derrota en la primera jornada de la segona volta del campionat. Va ser davant del Reus, per un marcador de 2-5.

L’equip que entrena Sergio Alonso només va poder superar la porteria rival en dues ocasions, per mitjà de la capitana Paula Barranco i de Sofia González. Amb aquesta derrota, les lloretenques fan un petit pas enrere en la classificació i veuen com les reusenques passen per davant. El president del club, Josua Pérez, lamenta les ocasions de gol desaprofitades.

“No hi havia manera de fer gol, vam tenir moltes ocasions, però les que va tenir el Reus van ser molt clares”

Josua Pérez

Ara mateix, el Club Hoquei Lloret femení ocupa la sisena plaça, amb 9 punts.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.