Els equips sènior del Club Rem Santa Cristina i del Club Rem Pescadors van ser segons en la tercera regata de la Lliga de Llarga Distància de Llagut Català, celebrada aquest cap de setmana a Arenys de Mar.

En el cas de Santa Cristina, l’entitat va aconseguir el segon lloc amb el sènior femení. A més, setena posició amb el veterà femení, dotzè lloc amb el veterà masculí i cinquè lloc amb el cadet mixt. Les valoracions son molt positives segons la pesidenta, Anna Rosa Bou.
“El Sènior femení va fer una nova segona posició, però va millorar molt el temps”
Anna Rosa Bou
Pel que fa al Club Rem Pescadors, que va presentar dos equips, el resultat més destacat el va obtenir amb el Sènior masculí, que va ser segon, mentre que el Cadet mixt va acabar en la sisena posició. Pol Solé, de Pescadors, assenyala que no esperaven ser segons en la categoria sènior.
“Vam fer una segona posició que no esperàvem, ho vam donar tot”
Pol Solé
El 3 de desembre es disputarà la quarta regata de la Lliga de Llarga Distància de Llagut Català. Se celebrarà a Cambrils.