S’instal·la el sistema de videoarbitratge (VAR) per dirigir els partits del MIC a Lloret de Mar

La vila serà també una de les seus del MIC de bàsquet, que comença aquest dijous.

Juanjo Rovira
S’instal·la el sistema de videoarbitratge (VAR) per dirigir els partits del MIC a Lloret de Mar

00:00



Aquest dimecres comença a Lloret de Mar el MIC de futbol. El torneig internacional de futbol base, que arriba a la 19a edició, es disputarà fins al proper diumenge de Pasqua a 35 seus de les comarques gironines.

El MIC arriba, un any més, amb xifres a l’alça. Es jugaran uns 900 partits, amb més de 6.500 jugadors, que provenen de 44 països de continents diversos. A Lloret hi competiran els juvenils amb una novetat destacada: la inclusió del VAR. La vila serà l’única de totes les seus que comptarà amb el sistema de videoarbitratge. Servirà de preparació per als àrbitres de la Segona Divisió espanyola, que seran els encarregats de dirigir els encontres.

Juanjo Rovira, director del MIC, assenyala que tot plegat ha transformat el camp municipal de futbol, “amb una estructura que ja es pot veure i que és la mateixa que a les competició de primer nivell”.

L’organització del MIC destaca, amb “satisfacció, que aquest torneig compta cada any amb un índex elevat d’equips que repeteixen i gaudeixen “d’una experiència esportiva i també cultural”, a més de generar “bon futbol”.

A banda del MIC de futbol, també es tornarà a disputar el MIC Basketball. Començarà aquest dijous i s’allargarà fins diumenge amb un total de sis categories masculines i femenines.

Lloret serà un any més una de les seus del torneig de bàsquet, juntament amb sis municipis més. La previsió és que es disputin 130 partits, amb 60 equips procedents de 12 països. Segons els organitzadors, es calcula que l’impacte del MIC de futbol i bàsquet al territori puja a 12 milions d’euros.

MEDITERRANEAN INTERNATIONAL CUP 2019

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.