Snorkel nocturn per descobrir l’entorn natural de Lloret d’una manera original

La sortida és avui (20h) des de la Casa del Mar, a Fenals.

Eli Keegan
Snorkel nocturn per descobrir l’entorn natural de Lloret d’una manera original

00:00



Una manera original i sens dubte molt atractiva de conèixer el litoral submarí és fer snorkel o immersió lleugera a la nit. Això és el que proposa Lloret Turisme, aquest dimarts.

La sortida comença a les 20 hores, des de la Casa del Mar, a Fenals. Eli Keegan, gerent de Lloret Turisme, assenyala que «és la segona sortida que fem aquest estiu, una proposta singular per descobrir la fauna i la flora«.

Es tracta d’una sortida guiada, adreçada a tot tipus de públic. L’únic que cal tenir en compte és l’edat: els participants han de ser majors de 12 anys. Els menors, a més, han d’anar acompanyats d’una persona adulta. El preu són 15 euros.

La finalitat és descobrir l’entorn natural de la destinació, en aquest cas la part submarina, al costat de professionals, i en horari nocturn. Per a més informació, contacteu amb les oficines de turisme de Lloret o bé visitar el web de Lloret Turisme.

Si la sortida d’snorkel nocturn és aquest vespre, aquest dimecres –15 d’agost, que és festiu- s’ofereix una altra visita en horari de nit. Es tracta de fer un recorregut pel Museu del Mar, que comença a les 20:30 hores.

La sessió acabarà amb una copa de cava i havaneres en directe, a la terrassa de l’equipament. Allà s’hi interpretaran peces de “Marina” i “La Bella Dolores”. Les places són limitades. Es pot comprar el tiquet de manera anticipada al Museu del Mar o al web de Patrimoni, al preu de 4 euros.

La visita ‘Museu de nit’ s’ofereix els dimecres en castellà i els diumenges en castellà, al llarg de l’estiu.

Can Font acollirà visites guiades amb motiu del seu 10è aniversari

La proposta es durà a terme els caps de setmana del 14 i 15 i del 21 i 22 de novembre, amb la finalitat de descobrir el context històric de l'època.

Obertes les inscripcions per a la gimcana familiar de l’Escola Oficial de Patges Reials

Es farà als Jardins de Santa Clotilde del 5 al 8 de desembre i les entrades es poden comprar al web de Patrimoni Cultural.

El Teatre de Lloret aposta per la cultura local amb el monòleg de Montserrat Roig

L'espectacle, una producció d'Amargura Cultura, serà aquest dissabte a les set de la tarda.

Daniela Guillén: «Soc de Lloret de tota la vida, vaig començar a Can Daura, però no tinc cap patrocinador d’aquí»

La lloretenca lamenta que, malgrat ser campiona del món, li costa molt trobar patrocinadors.