Avui s'han obert les inscripcions per als cursos del Casal del Jubilat. L'oferta té continuïtat amb les classes que van tenir més demanda l'any passat, però també hi ha novetats.
Les més destacades són cursos de vocabulari i conversa en francès, guitarra, sevillanes, Photoshop, tallers de vidre i d'una tècnica que s'anomena docupage. La coordinadora del Casal, Margarita Rodríguez, explica que consisteix en “treballar amb tovallons de paper per forrar caixes, fer marcs de fotos…”.
A banda d'una llarga llista de novetats, el casal municipal de la gent gran repeteix els tallers de més èxit. Són els d'informàtica, bijuteria, pachtword, anglès, country i ceràmica. A més, també es tornarà a programar el de ceràmica russa. “Un tipus de ceràmica molt delicada, que no es cou”, explica Rodríguez, que afegeix “es fan flors, bijuteria… queda molt bonic”.
També es repeteix el taller de memòria, que -com a novetat- s'oferirà al centre cívic del Rieral. Tots els cursos es faran entre els mesos d'octubre, novembre i desembre. A més a més, durant tot l'any, s'organitza el taller de teatre radiofònic i el de cant coral.
Com hem dit, avui s'han obert les inscripcions per a les persones jubilades. I a partir de demà, 17 de setembre, s'hi podran apuntar els acompanyants. Les inscripcions es formalitzen a l'Oficina d'Informació i Atenció al Ciutadà, als baixos de l'Ajuntament.
(Foto: jubilats, en una classe d'informàtica al Casal del Jubilat. Font: Nova Ràdio Lloret)
