Taller infantil de creació de videojocs en 3D

Es farà a la biblioteca en tres sessions, a partir d'aquest divendres.

Xavi Flores
Taller infantil de creació de videojocs en 3D
00:00

Places plenes al taller infantil que ofereix la Biblioteca per ensenyar a crear videojocs en 3 dimensions amb l’aplicació Kodu.

La proposta s’adreça a infants de 6 a 9 anys i, segons el regidor de la Biblioteca, Xavi Flores, la idea és que es vagin familiaritzant amb la realitat virtual.

“Kodu és una aplicació adreçada sobretot als més petits, que permet que es vagin familiaritzant amb la programació, la creació de continguts de viodejocs i amb la realitat virtual en general”

Xavi Flores

El taller arriba a Lloret a través del projecte Bibliomakers, gestionat pel Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona, que pretén dotar aquests equipaments d’un espai tecnològic.

“Bibliomakers busca que les biblioteques tinguin també una part tecnològica perquè una biblioteca és molt més que anar a llegir”

Xavi Flores

Es faran tres sessions els propers tres divendres, a dos quarts de sis de la tarda. Es farà amb un grup reduït i les places, com hem dit, ja estan totes plenes.

23 alumnes de secundària podrien beneficiar-se d’una aula d’acollida intensiva, que Educació no ha posat en marxa

Des de PEDAL reclamen que el recurs es torni a posar en funcionament de manera immediata, a causa de l'alt nombre d'alumnes que el necessitarien.

Lloret destinarà 800.000 euros a millorar la climatització dels seus centres educatius públics

La proposta de Sumem Lloret s'ha aprovat al ple per unanimitat i preveu actuacions com millorar l'aïllament tèrmic o substituir portes i finestres, entre d'altres.

Lloret tindrà una nova llar d’infants municipal, que s’ubicarà a Fenals

Serà la tercera llar d’infants municipal de Lloret i la previsió és que els treballs comencin en breu.

El seguiment de la vaga de docents a Lloret és baix en el primer dia de curs

Tot i així, les reclamacions del col·lectiu segueixen sobre la taula i hi ha hagut mobilitzacions arreu del territori.