William Shakespeare i el seu "Somni d'una nit d'estiu" és l'obra triada per posar punt i final a l'Aula Municipal de Teatre. La representació és aquest divendres, en el teatre municipal de Lloret.
Els 12 alumnes del curs han passat l'any aprenent nocions d'interpretació i donaran el millor de si mateixos en la funció de demà. El seu professor, l'actor Albert Muntaner, explica per què s'han decantat per aquesta comèdia de Shakespeare, que fa referència a la imaginació, a la realitat i sobretot a l'amor amb majúscules.
Els 12 alumnes que s'han apuntat a l'Aula Municipal de Teatre han treballat de valent, amb il·lusió i ganes, per a oferir una versió digne del "Somni d'una nit d'estiu".
Entre 20 i 60 anys tenen els alumnes de l'Aula Municipal de Teatre. Han passat el curs en els bucs d'assaig de l'equipament municipal, així com els alumnes de Primària i Secundària. En aquest cas, les funcions de final de curs tindran lloc diumenge al matí i a la tarda, en el teatre, així com l'actuació de l'Orquestra Infantil que s'ha muntat per primera vegada.
Les entrades són gratuïtes, però cal recollir la invitació al departament d'Educació. Pel que fa a l'Aula Municipal de Teatre, les invitacions les trobaran al Museu del Mar. Us recordem que demà acaba el termini per apuntar-se als cicles formatius de salvament i socorrisme o de serveis de restauració, que s'impartiran a partir del mes de setembre.
