Tiquets de vaixell per anar a Santa Cristina

Els tiquets dels vaixells per anar a Santa Cristina es poden començar a recollir a partir de demà. Aquest any, però, una de les novetats és que s’haurà de pagar un euro per tiquet i se’n repartiran un màxim de 2 per persona. La recaptació es destinarà a Càritas. Uns canvis que s’han establert per […]

Els tiquets dels vaixells per anar a Santa Cristina es poden començar a recollir a partir de demà. Aquest any, però, una de les novetats és que s’haurà de pagar un euro per tiquet i se’n repartiran un màxim de 2 per persona. La recaptació es destinarà a Càritas. Uns canvis que s’han establert per evitar que se’n faci un mal ús i perquè no quedin places sense utilitzar.

L'Obrer Major, Salvador Palaudelmàs ha destacat que s’ofereixen menys places que l’any passat. En total són 786 tiquets que es reparteixen en 4 embarcacions.  Com cada any, també s’habilitaran autobusos que faran el trajecte Lloret – Santa Cristina d’anada i tornada i que sortiran al matí des de davant del Museu del Mar.

Pel que fa a la tornada amb vaixell, l'Obrer Major ha dit que hi haurà menys embarcacions que faran aquest recorregut. Segons Palaudelmàs les persones que vulguin tornar en vaixell hauran d’estar atentes a la platja de Santa Cristina.

Per tant, els tiquets per anar amb vaixell a Santa Cristina es poden anar a buscar a partir de demà a les 10 del matí al Museu del Mar de Lloret. Se’n podran recollir un màxim de 2 per persona i s’haurà de pagar 1 euro per bitllet.

En relació a la festa major Salvador Palaudelmàs ha destacat que enguany estarà marcada, entre d’altres coses, per commemorar el 25è aniversari de la recuperació del S’amorra Amorra. 

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.