Torneig de FIFA20, aquest diumenge per col·laborar amb el sociosanitari

El preu de les inscripcions és de 7 euros, que es destinaran a la compra de material pel sociosanitari de Lloret.

Cartell del torneig

Aimar Montero
Torneig de FIFA20, aquest diumenge per col·laborar amb el sociosanitari

00:00



Col·laborar en la compra de material pels professionals que treballen al Sociosanitari de Lloret, en la lluita contra el coronavirus. Aquest és l’objectiu del torneig virtual i online de futbol del joc FIFA20, per a PlayStation 4, que s’organitza aquest diumenge.

Està obert a totes les edats i les inscripcions es poden fer a través del portal del torneig (enllaç del web). El preu per participar és de 7 euros, que aniran destinats de manera íntegra a la compra de material pel sociosanitari de Lloret. A més, també s’hi poden fer aportacions sense necessitat de jugar-hi.

Una imatge del FIFA20 de PlayStation 4. (Font: El Mundo)

Un dels organitzadors, Aimar Montero, explica que “la idea va sortir aquests dies a causa del confinament i el mal moment que passen els sanitaris per la manca de material que tenen”. El torneig compta amb el suport de diverses empreses de Lloret de Mar i Blanes, que aportaran els premis que s’enduran els quatre primers classificats.

El Torneig del FIFA20 per a PlayStation 4 arriba aquest diumenge. Els partits començaran a les 16h. Hi ha temps per a inscriure’s fins al mateix diumenge, una mica abans de l’inici, fins a les 15.30 h. Per a més informació, es pot contactar amb els organitzadors a través del web del torneig.

L’oci nocturn podrà tornar a obrir la nit de dijous a divendres

Des de la Fecasarm lamenten que el sector haurà de fer una feina de reeducació, després que els últims mesos s'hagin incrementat les festes il·legals.

Ja no s’hauran de fer tests d’antígens a tot l’alumnat quan hi hagi un positiu

Tot i així, encara es manté l’obligació de confinar els grups bombolla quan hi hagi cinc casos o més, i caldrà seguir duent mascareta.

Els restauradors celebren que s’aixequin la majoria de restriccions per al sector aquest divendres

Entre altres coses, a partir de la propera mitjanit ja no s'haurà de presentar el passaport covid, es recuperar els horaris habituals i els grups no estaran limitats a deu persones.

Roser Anglès: «A Lloret, hi ha al voltant de 700-900 casos nous cada setmana»

Des de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva demanen paciència als usuaris davant la gran quantitat de mesures estrictes que s’estan prenent aquestes setmanes als centres d’atenció primària i als hospitals.