Aquest cap de setmana els camps de futbol acolliran l’11a edició del torneig Vila de Lloret, organitzat per l’empresa Travel Sports. Hi participaran una 30a de clubs d’arreu de l’Estat Espanyol, Itàlia i França, en les categories base, des de benjamins fins a juvenils.
Els partits es disputaran en el Camp Municipal d’Esports, les Pistes d’Atletisme i el Camp del Molí, amb la participació de dues entitats locals: el Club de Futbol Lloret i la Juve Lloret. Serà al llarg de tot el dissabte i també diumenge al matí.
Enguany, a causa de la pandèmia, l’empresa Travel Sports només ha pogut organitzar aquest torneig d’estiu. Un dels responsables, Isidre Riutort, espera que l’any que ve puguin tornar a fer les competicions habituals, tant les d’estiu com les de Setmana Santa. A més, ha volgut agrair el suport del consistori i dels clubs locals en la celebració del torneig.
L’onzena edició del torneig Vila de Lloret, de Travel Sports, arriba aquest cap de setmana, amb l’objectiu de tancar la temporada dels clubs participants i de seguir promocionant l’esport de base.