25 C
Blanes

Tres clubs de rem de Lloret, a la regata de Badalona

Aquest diumenge arriba la segona regata de la Lliga Catalana de Llagut, a Badalona, amb la participació de tres clubs de rem de Lloret de Mar: Santa Cristina, Hotelers i Pescadors.

El Club de Rem Santa Cristina, en una competició.
El Club de Rem Santa Cristina, en una competició.
Anna Rosa Bou, Francesc Mas, Alba Domènech

Aquest diumenge arriba la segona regata de la Lliga Catalana de Llaguts, a Badalona, amb la participació de tres clubs de rem de Lloret de Mar: Santa Cristina, Hotelers i Pescadors. Les entitats arriben a la cita amb ganes de seguir competint després de les bones valoracions que va deixar la primera regata, celebrada el passat cap de setmana a Cambrils.

El Club Rem Santa Cristina arriba amb ganes de repetir victòria amb el sènior masculí, i de seguir millorant posicions amb la resta de tripulacions: els veterans masculí i femení, i els juvenils. La presidenta, Anna Rosa Bou, explica que els agradaria presentar” una cinquena tripulació, amb participants de l’escola“, i assenyala que el sènior femení, finalment, s’ha hagut de retirat per manca de participants.

Els Hotelers, durant la regata (Rem Santa Cristina)
Els Hotelers, durant una regata anterior.

El Club de Rem Hotelers afronta la segona regata de la lliga amb la intenció de seguir millorant. Recordem que l’entitat, de moment, només participa amb l’equip sènior masculí. L’entrenador Francesc Mas ssenyala que “l’objectiu és agafar experiència per afrontar la segona temporada amb més garanties, poc a poc ens anirem consolidant”.

Club Rem Pescadors
Club Rem Pescadors

També hi participarà el club de rem Pescadors, amb el sènior femení i el cadet femení. Alba Domènech, membre de la junta directiva, assenyala que el club té per objectiu “intentar tenir totes les categories i així comptar amb més tripulacions”.

La segona regata de la temporada de la Lliga Catalana de Llagut se celebrarà aquest cap de setmana a Badalona.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.