Tres lloretencs assoleixen l’ascens a la Tercera Divisió Nacional de futbol sala amb el Girona

Són els jugadors Óscar Gómez i Mohamad Jawara, i el segon entrenador de l’equip, Félix López.

Óscar Gómez
Tres lloretencs assoleixen l’ascens a la Tercera Divisió Nacional de futbol sala amb el Girona
00:00

Tres lloretencs han pogut celebrar aquesta temporada un ascens a la Tercera Divisió Nacional de futbol sala amb el Girona. Són els jugadors Óscar Gómez i Mohamad Jawara, i el segon entrenador de l’equip, Félix López.

Ha estat un any molt positiu i és que, a més de finalitzar en la segona posició de la Divisió d’Honor, fet que els hi ha donat l’ascens a Tercera, també han estat campions de la Copa Girona. El lloretenc Óscar Gómez, que era la primera vegada que jugava en un club fora de Lloret, explica que eren conscients de la dificultat d’assolir l’ascens però que han estat molt competitius al llarg del curs.

“Sabíem que la Divisió d’Honor és una lliga amb molt nivell, hi ha equips molt competitius i el compromís, el treball i la seriositat és el què ens ha permès estar allà”

Óscar Gómez

L’equip arribava a l’última jornada de lliga, aquest passat cap de setmana, amb la possibilitat d’aconseguir també el títol de campió. Necessitava guanyar a la pista de l’Unión Santa Coloma, que s’estava jugant la permanència. Finalment, el resultat va ser de derrota per 4-1. Tot i això, les valoracions de la temporada són molt positives.

“Llàstima que aquest cap de setmana vam perdre contra la Unión i no vam poder ser campions, però no ens hem de sentir malament, l’objectiu s’ha complert”

Óscar Gómez

La pròxima temporada, el Girona jugarà en la Tercera Divisió Nacional de futbol sala. Els tres lloretencs sabran en les pròximes setmanes el seu futur en el conjunt gironí.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.