Tres primeres posicions per a la Karate Driss Academy al Campionat de Catalunya

La competició s'ha disputat a Granollers, on també han aconseguit tres subcampionats i vuit tercers llocs.

Driss Labied
Tres primeres posicions per a la Karate Driss Academy al Campionat de Catalunya
00:00

La Karate Driss Academy ha aconseguit tres primeres posicions en el Campionat de Catalunya, celebrat aquest cap de setmana a Granollers. L’actuació de l’entitat va ser molt destacada, i és que també va obtenir tres subcampionats i vuit tercers llocs.

Això suposa un total de 14 podis, dels 16 competidors que hi presentaven. Les primeres posicions van ser per Naira Rumi, Sofía Voicu i Lucia Gallego, que es van proclamar campiones de Catalunya. També van estar molt a prop de fer-ho Emilly Den Otter, Celeste López i Victoria Varanita, que van ser subcampiones.

El director de l’acadèmia, Driss Labied, es mostra molt satisfet amb els resultats i destaca que són els millors registres dels últims anys.

“És el nostre millor resultat en els últims anys, estem molt contents”

Driss Labied

Els 14 participants que van assolir el podi es desplaçaran el pròxim cap de setmana al CAR de Sant Cugat, on optaran a formar part de la Selecció Catalana que competirà en el Campionat d’Espanya. El combinat nacional estarà dirigit pel mateix Driss Labied.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.