Tres turistes ferits, un de crític, en cedir el balcó d’un HUT a Los Pinares

L'Ajuntament de Lloret ha clausurat l'Habitatge d'Ús Turístic, arran de l'accident, per motius de seguretat.

Tres turistes dels Països Baixos han quedat ferits -un d’ells, en estat crític però fora de perill- en un accident el passat cap de setmana, en concret la nit de dissabte a diumenge. Va ser en intentar fer-se una foto en el balcó de l’Habitatge d’Ús Turístic (HUT) on s’allotjaven a la urbanització de Los Pinares. Per motius que no se saben, la barana va cedir i els joves es van precipitar des d’una alçada d’entre 4 i 5 metres.

Segons els Mossos d’Esquadra, que porten la investigació, els turistes van rebre un cop al cap, entre altres ferides, i van ser traslladats el passat diumenge a l’hospital Trueta de Girona. Dos van quedar ferits i el tercer es troba en estat crític però no es tem per la seva vida. La investigació se centra en saber perquè ha cedit la barana del balcó de l’HUT, que ha estat clausurat per motius de seguretat, arran de l’accident.

Segons fonts municipals, l’HUT de Los Pinares tenia els papers en regla i complia amb la normativa.

Segons avança un mitjà de comunicació neerlandès, els pares dels joves volen presentar una denúncia contra la propietat de l’immoble. Alguns del grup -que era més nombrós- han tornat al país, mentre que d’altres han decidit seguir les seves vacances en una altra casa que han llogat.

Intervinguts i multats 19 patinets elèctrics per no tenir els papers en regla

Ha estat en un operatiu especial de la Policia Local a l'entorn de l'institut Sant Quirze.

ES-Alert per pluges torrencials a Lloret de Mar i tota la comarca de la Selva

Protecció Civil també ha enviat l'alerta al Barcelonès, Baix Llobregat, Vallès Occidental, Maresme, Alt Penedès i Garraf.

Un minihuracà mediterrani ve cap a Catalunya

Prohibida la circulació no essencial i anul·lades les activitats socials a La Selva i a 19 comarques més.

Dur guants amb moto per vies interurbanes o tenir 15 anys mínim per portar un patinet passa a ser obligatori

Aquest dijous, 1 d'octubre, han entrat en vigor les noves normes del Reglament General de Circulació.