Un policia de Lloret, fora de servei, salva la vida d’una dona a Blanes

Els fets van tenir lloc el passat 30 d’abril i la decidida intervenció de l’agent va ser clau per rescatar la víctima sana i salva.

L'agent Jordi Fulladosa, a la comissaria lloretenca (Diari de Girona).
Jordi Fulladosa, Jordi Sais
Un policia de Lloret, fora de servei, salva la vida d’una dona a Blanes
00:00

La ràpida i heroica intervenció de l’agent Jordi Fulladosa, de la Policia Local de Lloret, va permetre salvar la vida d’una dona, en una explosió de gas en un habitatge de Blanes. Els fets van tenir lloc el passat 30 d’abril i la decidida intervenció de l’agent va ser clau per rescatar la víctima sana i salva.

En Jordi Fulladosa ha explicat que aquell dia va tornar a casa seva, a Blanes, i que a la nit va sentir una forta explosió de gas. Va sortir al carrer i va veure que havia comportar una afectació molt important en un habitatge proper, seriosament danyat.

Però l’agent de la Policia Local de Lloret no va dubtar a pujar per socórrer les possibles víctimes i va arribar just a temps per evitar que la dona, que es trobava a l’interior del pis amb ferides, es precipités per un forat ocasionat per l’explosió.

«La imatge era demolidora, no sabia si el terra cediria, tot era runa»

Jordi Fulladosa

Jordi Sais, regidor de Seguretat Ciutadana de Lloret, valora la “vocació de servei de l’agent, que no estava treballant”. La Policia Local de Blanes ha felicitat la Prefectura de Lloret per la bona actuació de l’agent.

Els sindicats policials recorren el decret que obliga la Policia Local a fer hores extres

El govern defensa que la mesura és excepcional per garantir la seguretat durant la temporada alta, mentre CSIF i SIP-FEPOL denuncien la falta de voluntat negociadora.

L’alcalde Lamelas obliga la Policia Local a fer hores extra durant la temporada d’estiu

A través d'un decret, els agents hauran de treballar fora de la seva jornada sempre que l'inspector en cap ho cregui convenient, fins al 31 d'agost.

Adrià Lamelas: «Als 18 agents cívics que teníem a la nit, n’hem incorporat 4 a la tarda»

L’objectiu és explicar les normatives de civisme i treballar perquè el turisme sigui respectuós amb els veïns i amb l’espai.

Risc molt alt d’incendis a Lloret de Mar, on està activat el nivell 3 del pla alfa

Des de Protecció Civil es demana màxima precaució a l'hora de fer activitats en zones boscoses i el compliment de totes les normes.