El partit que havia de jugar el Club Hoquei Lloret aquest dissabte a la pista del Club Patí Calafell ha quedat suspès per un cas de coronavirus en la plantilla lloretenca. Tal com marca el protocol, l’encontre queda ajornat d’ofici i la Federació Espanyola de Patinatge fixarà la data per a la disputa d’aquest partit.
Per tant, els homes de Xavi Albet ja tenen dos enfrontaments pendents de jugar. Recordem que el corresponent a la jornada 24, a la pista del Noia, es va suspendre setmanes enrere per un cas positiu en els rivals.
Aquest és el segon cas de Covid detectat aquesta temporada en l’equip. El primer es va registrar el passat mes de novembre, quan la plantilla es va sotmetre als tests d’antígens que proporciona la Federació Espanyola de Patinatge, coincidint amb la visita del Liceo, i un dels jugadors va resultar positiu.
Al llarg de la temporada, s’han suspès diversos partits de l’OK Lliga per casos de coronavirus. Això ha provocat que, actualment, molts equips tinguin partits pendents i la classificació no acabi de ser real, amb desigualtat en el nombre d’encontres disputats. El Club Hoquei Lloret, en concret, ocupa el dotzè lloc de la classificació, amb 23 punts, i, ara, amb dos partits pendents.
