En Juan Suárez és un nen de Lloret, de 10 anys, amb paràlisi cerebral. Des de fa uns mesos, duu a terme un tractament neurològic a Madrid que funciona però que és força costòs. La seva família ha fet una crida, perquè necessita fons econòmics.
La resposta no s'ha fet esperar. El Lloret Esportiu Futbol Sala, on el petit Juan havia jugat, organitza un torneig benèfic aquest diumenge. Els partits es faran al llarg de tot el dia, amb la presència de 3 clubs de la vila, un de Pineda i un altre de Sant Julià de Ramis. A més, se sortejaran samarretes de Paco Sedano, porter internacional del Barça de futbol sala, i del seleccionador nacional de futbol Vicente del Bosque.
Tot plegat no té altre objectiu que reunir diners i sobretot que en Juan recuperi la il·lusió. Ho explica Manuel Damas, organitzador del torneig.
En Juan va començar el tractament el passat mes de setembre. Li funciona. Ja que, per exemple, abans de començar, tenia una fluïdesa verbal de 200 paraules. Ara ja en són 800.
Torneig benèfic de futbol sala, aquest diumenge, durant tot el dia, en el pavelló del Molí. La causa: ajudar en Juan Suárez, un nen de Lloret, de 10 anys, amb paràlisi cerebral.
