Lloret de Mar torna a recordar en Pomi, el jugador de futbol que va morir d'un atac de cor l'any 2007 mentre jugava un partit de veterans. Des de llavors, en honor seu, s'organitza a la vila el Memorial Juan Antonio Pomares. Un torneig amb els millors equips base d'arreu de Catalunya i l'Estat.
La competició arriba aquesta cap de setmana a la 6ena edició. I ho fa amb novetats. S'incorpora la categoria dels més petits, els de 4 i 5 anys. A més, com sempre, hi haurà alevins i cadets. En total sumaran 18 equips.
El camp de futbol municipal tindrà les portes obertes durant tot el cap de setmana. Els partits es disputaran dissabte de nou del matí a nou de la nit i diumenge al matí, de nou a dues.
Cal afegir que el Memorial Juan Antonio Pomares és benèfic. Els diners es destinaran a millorar la lluita contra les malalties cardiovasculars, per exemple, dotant les instal·lacions esportives d'aparells desfibril·ladors.
