El concurs de fotografia comunitària ha rebut una cinquantena d’imatges. Una xifra que la tècnica de Ciutadania, Pipi Fernández, creu que és molt positiva per ser la primera edició del certamen. Tot i així, algunes fotos no s’han pogut acceptar per incompliment de les bases.
Per a la tècnica del Pla de Ciutadania cal remarcar que s’ha assolit un dels objectius principals: aconseguir una participació variada.

Aviat s’obrirà el període de votacions populars, a través de la pàgina web de l’Ajuntament. Cada persona empadronada a Lloret de més de 16 anys podrà votar una de les fotografies. Les votacions es podran fer del 5 al 15 de febrer. A més, amb les imatges presentades es preveu fer una exposició a la Casa de la Cultura a mitjan mes d’abril.

Atesa la bona acceptació que està tenint aquesta primera edició del concurs, des del Pla de Ciutadania esperen poder repetir l’experiència en més ocasions.
Recordem que aquest certamen es va impulsar a través del Programa de Desenvolupament Comunitari del Pla de Ciutadania Local amb l’objectiu de donar visibilitat als barris de Can Carbó, Mas Baell, El Molí, Mas Vilà i Can Ribalaigua.