Una taula pel dret a l’habitatge

La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca de Blanes demana a l'Ajuntament la creació d'una taula pel dret a l'habitatge. La petició arriba després que dimecres la pressió de l'entitat aconseguís frenar el desnonament d'una veïna de Lloret Residencial i posposar-lo fins després de les festes de Nadal.  La plataforma té previst reunir-se amb l'alcalde en els […]

La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca de Blanes demana a l'Ajuntament la creació d'una taula pel dret a l'habitatge. La petició arriba després que dimecres la pressió de l'entitat aconseguís frenar el desnonament d'una veïna de Lloret Residencial i posposar-lo fins després de les festes de Nadal.  

La plataforma té previst reunir-se amb l'alcalde en els propers dies per plantejar-li de manera formal la proposta i mirar de trobar una solució perquè ningú no es quedi sense un lloc on poder viure. Segons l'advocada de l'entitat, Gisela Carrasco, els propis ajuntaments tenen a les seves mans decretar un estat d’emergència i que s’aturessin els desnonaments.  

L'advocada creu que s'ha de parlar més del tema, perquè cada dia involucra a més persones i cal que els afectats sàpiguen que no estan sols.    

Carrasco critica que els Serveis Socials de Lloret no van fer un informe que la veïna de Lloret Residencial demanava. Segons l'advocada, els tècnics van dir que no el sabien fer perquè no s'hi havien trobat mai. En aquest sentit, fa una crida als afectats perquè demanin ajuda tant als Serveis Socials com a les Plataformes. I afegeix que com abans es demani, millor.    

La plataforma es troba cada dijous a la tarda a Blanes. Per més informació, es pot consultar la pàgina web d'Afectados por la Hipoteca, on apareixen les dades de totes les plataformes.

Declaracions de Gisela Carrasco.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.