Unes 200 persones assistiran al sopar de celebració del 8è aniversari de la Penya del Graná

Es farà aquest dissabte, a les 21 hores, a l'hotel Evenia.

Sebastián Crespo
Unes 200 persones assistiran al sopar de celebració del 8è aniversari de la Penya del Graná

00:00



La Penya del Granà celebra aquest dissabte el seu 8è aniversari.

La previsió és fer un sopar amb unes 200 persones, entre les quals hi haurà membres d’altres penyes de futbol de vila, com la del Girona, la de l’Espanyol i la del Saragossa, representants del Club de Futbol Lloret i autoritats com l’alcalde, Jaume Dulsat. Ho ha explicat el president de la Penya del Granà, Sebastián Crespo, que espera que també hi assisteixi algun representant del Granada Futbol Club.

Després del sopar hi haurà una festa per a tots els assistents. D’aquesta manera, es commemora la fundació de la Penya del Graná, que va ser l’any 2010 amb l’objectiu de seguir l’equip de futbol, però també de fomentar la convivència entre les persones de diferents cultures de Lloret.

El sopar de celebració dels vuit anys de la Penya del Graná, agermanada amb la Casa Cultural de Los Pueblos de Íllora en Catalunya, es farà aquest dissabte a les nou de la nit, a l’hotel Evenia.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.