Aquest cap de setmana se celebren les festes de "Moros y cristianos" de Cúllar i uns 300 lloretencs viatjaran fins al poble granadí per gaudir de la gresca. Molts hi van pel seu propi peu, però la Casa de Cúllar, com sempre, organitza un autocar que sortirà de Lloret dijous a les deu de la nit, des de la parada de bus de davant del bar El Toro, i tornarà dilluns al vespre.
El president de l'entitat, Dani Torrente, explica que quan arribin allà divendres al matí es farà un esmorzar de benvinguda i, al migdia, un dinar. Després, tothom podrà gaudir de la celebració, que es remunta als anys 1.400 o 1.500, quan van fer fora els moros de Cúllar i va començar la tradició de fer aquestes festes. Tot i que van estar parades molts anys, fa uns vint anys que es van recuperar altre cop. El viatge a Cúllar està obert a tots els lloretencs, que per apuntar-s'hi han de presentar-se a la seu de l'entitat, al carrer Girona.
I a la Feria de Abril
La Casa de Cúllar no para, perquè després de viatjar fins a Granada, la setmana que ve organitzen una sortida a la Feria de Abril de Barcelona. Les inscripcions també es fan a la seu de l'entitat. La sortida serà dimecres de la setmana que ve, 1 de maig, a les sis de la tarda des de l'hotel Olympic. Els cullerenses lloretencs allargaran la festa fins a les dues de la matinada.
