820 euros i un centenar de participants. Aquests són les xifres del sopar solidari que va organitzar dissabte passat l'ONG Lloret-La Selva amb el Sàhara. Els números assolits, tant de recaptació com d'assistents, satisfan l'entitat.
La presidenta de l'ONG, Mercè Riera, recorda que una de les novetats és que van canviar de presentadors. Un canvi que va obtenir bons resultats. A més, assegura que els diners reunits han estat els esperats.
Els 820 euros recaptats es destinaran a finançar la campanya "Vacances en Pau". Permet que els nens sahrauís passin l'estiu acollits amb famílies de Lloret. Tot i que amb els diners reunits amb el sopar de dissabte no n'hi ha prou per a cobrir el cost de les estades, l'ONG assenyala que tota ajuda és benvinguda.
L'ONG anima totes les famílies de Lloret a acollir un infant sahrauí durant els mesos de juliol i agost. L'entitat argumenta que és una bona experiència. Permet a un nen petit passar l'estiu allunyat del desert de Tindouf, on viu el poble sahrauí i on les temperatures són extremadament elevades. A més, en la seva estada a Catalunya, els infants, a més de gaudir del casal i la platja, passen una completa revisió mèdica.
