Valoració positiva de la botiga al carrer

La roba va ser la gran protagonista de l’edició de la botiga al carrer d’ahir diumenge. I és que els productes tèxtils són els que més es van vendre durant una jornada on l’objectiu principal era oferir els productes a preus molt rebaixats perquè els comerços poguessin treure's l’estoc acumulat. Aquesta és la valoració que […]

La roba va ser la gran protagonista de l’edició de la botiga al carrer d’ahir diumenge. I és que els productes tèxtils són els que més es van vendre durant una jornada on l’objectiu principal era oferir els productes a preus molt rebaixats perquè els comerços poguessin treure's l’estoc acumulat. Aquesta és la valoració que ha fet el president de l’associació de comerciants, Francesc Alsina.

 

Però tot i la valoració positiva, Alsina ha fet esment al vent que va bufar durant tot el dia i que va provocar que més d’una carpa sortís volant. Pel que fa a l’assistència de públic Alsina ha explicat que el client nacional està una mica decaigut però que l’estranger és més generós. Ha explicat també que l’edició d’estiu sempre va millor que la d’hivern.

 

Pel que fa a la temporada d’estiu d’aquest any, el president dels comerciants apunta que el 80% dels seus clients és el turista i que això ha beneficiat a molts establiments que han continuat amb les seves vendes.

 

Però malgrat aquesta xifra, l’associació de comerciants treballa conjuntament amb la regidoria de comerç de l’ajuntament per tirar endavant iniciatives que promocionin les compres a Lloret de Mar.

Declaracions de Francesc Alsina.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.