Valoració positiva festivals música d’estiu

L’ajuntament està satisfet amb la participació que hi ha hagut a la 9ena edició del Clon Festival. No es tenen xifres exactes però la Roca d’en Maig aplega a moltes persones al passeig Manel Bernat i també d’altres que seuen a la sorra de la platja per gaudir de la música en directe. Segons la […]

L’ajuntament està satisfet amb la participació que hi ha hagut a la 9ena edició del Clon Festival. No es tenen xifres exactes però la Roca d’en Maig aplega a moltes persones al passeig Manel Bernat i també d’altres que seuen a la sorra de la platja per gaudir de la música en directe. Segons la regidora de festes, Ester Olivé, l’actuació que va aplegar a més persones va ser la banda que va retre tribut a Mecano.

Per altra banda, també ha acabat el cicle de concerts d’estiu de Santa Cristina. Més de 1300 persones han passat pels 4 espectacles i s’han doblat les entrades venudes. La valoració que ha fet l’obrer Secretari, Àlex de Mingo, per tant és molt positiva.

Una nova edició del Clon Festival i dels concerts d’estiu de Santa Cristina que ha sigut tot un èxit. Ara toca treballar de cara a l’any vinent. Pel que fa al Clon Festival, aquest arribarà ja a la 10ena edició i d’aquí pocs dies començaran les tasques per escollir les bandes que actuaran l’estiu vinent.

En el cas del cicle de concerts de Santa Cristina, l’obreria treballa ja en alguns canvis i novetats que pretén incorporar com per exemple, poder comprar les entrades per internet.

Declaracions d'Ester Olivé i Àlex de Mingo. 

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.